حفاظ لوکس ، hefazlux

ساخت وبلاگ

نصب حفاظ پنجره ساختمان در تهران و کرج،نرده پنجره ساده آهنی و فرفوژه طرح دار،حفاظ پنجره کلاسیک و قیمت مناسب و ارزان،طرح های آهنی ساده و متحرک ،مدل های بزرگ و کشویی برای بالکن و تراس،حفاظ درب و پنجره ویلایی،محافظ پنجره مدرن و حفاظ  بوته ای برای پنجره ، حفاظ لوکس برای پنجره و درب خانه و آپارتمان و ویلا ، جدیدترین مدل های حفاظ پنجره که توسط صنایع فلزی اریا تولید و نصب شده است را در این صفحه میبینید

حفاظ پنجره مدرن

حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ پنجره بازشو

طرح حفاظ پنجره مدرن

نرده حفاظ پنجره مدرن

نرده حفاظ پنجره گرد دایره ای

مدل حفاظ پنجره مدرن

مدل حفاظ پنجره ویلا

مدل حفاظ پنجره دوجداره

حفاظ پنجره هلالی

عکس حفاظ پنجره جدید

حفاظ پنجره ساده

حفاظ پنجره شیک

حفاظ پنجره فرفورژه جدید

مدل حفاظ پنجره ساختمان

طرح حفاظ پنجره آهنی جدید

حفاظ پنجره مدرن جدید

حفاظ پنجره مدرن و شیک

حفاظ پنجره از داخل

حفاظ پنجره  که با آهن ،آلومینیوم و استیل ساخته میشود و انواع مختلفی چون فرفورژه ، متحرک ،ثابت دارد یکی از سازه های ساختمانی است که امروزه برای جلوگیری از ورود سارقین اهمیت بسیار زیادی یافته است.پنجره عضو جدایی ناپذیر در ساخت خانه ها و محیط های مختلف می باشد. از دیرباز تا کنون پنجره در ساختمان ها وجود داشته است فقط با گذشت زمان نحوه ی ساخت و مکان قرارگیری آن متفاوت شده  است. در این میان نصب حفاظ پنجره باعث می شود تا علاوه بر حفاظت از شیشه ها و اعضای مختلف پنجره باعث افزایش ایمنی منازل نیز شود.
برای نخستین بار در انگلستان و در دوره سلطنت تئودور از حفاظ به منظور پوشش اصلی پنجره ها استفاده شد. این حفاظ ها در قسمت داخلی پنجره نصب می شدند. با پیشرفت تکنولوژی کم کم حفاظ هایی تولید شد که به منظور مصارف مختلف در بیرون از پنجره نصب می شد.
حفاظ پنجره ها را در انواع گوناگونی تولید و به بازار عرضه می کنند. در ساخت حفاظ پنجره عوامل معتدی می توان تأثیرگذار باشد. حفاظ پنجره علاوه بر زیبایی باید استحکام و مقاومت بالایی نیز داشته باشد تا در برابر ورود عوامل خارجی به خانه بتواند موثر بوده و جلوی ورود آن ها را بگیرد.

نرده حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ پنجره نیزه ای

حفاظ پنجره

ساخت و نصب حفاظ پشت و جلوی پنجره  در غرب تهران ، شمال تهران ، شرق تهران و جنوب تهران و کرج ،حفاظ پنجره فرفورژه و مدرن حفاظ پنجره متحرک ،حفاظ پنجره از داخل ،حفاظ پنجره آهنی اپارتمان بازشو ، حفاظ پنجره باغ ،بالکن ،تاشو

حفاظ پنجره ساختمان فلزی      حفاظ پنجره دو جداره      حفاظ پنجره فرفورژه


لیست قیمت حفاظ پنجره

قیمت حفاظ پنجره با قوطی 20*20 و گل نیلوفر با هزینه حمل و نصب و رنگ آمیزی متری 250,000 تومان

قیمت حفاظ پنجره با قوطی 20*30 و گل نیلوفر با هزینه حمل و نصب و رنگ آمیزی متری 330,000 تومان

قیمت حفاظ پنجره فرفورژه بستگی به تعداد و مدل های گل فرفورژه به کار رفته در حفاظ دارد.

بهترین قیمت حفاظ پنجره در تهران و کرج ، فروش نرده حفاظ پنجره آهنی در رنگ ها و ابعاد مختلف به سفارش مشتری ، صنایع فلزی آریا در تولید کننده انواع حفاظ پنجره متحرک لولاخور و ساده ثابت ، تولید حفاظ پنجره آهنی با بهترین کیفیت ، حفاظ پنجره فرفورژه و ساده برای ساختمان باغ  و ویلا و آپارتمان ، طرح های جدید حفاظ پنجره فلزی را از ما بخواهید.

برای خرید حفاظ پنجره و مشاوره با شماره تماس 09126215957 بگیرید

 


حفاظ پنجره آهنی      عکس حفاظ پنجره جدید      طرح حفاظ پنجره متحرک و حفاظ ساده پنجره فلزی


ساخت حفاظ پنجره ضد سرقت در کمترین زمان،جدیدترین طرح های  حفاظ پنجره آهنی،اگر طرح مورد نظر شما در این صفحه وجود ندارد میتوانید تصویر مدل حفاظ پنجره مورد نظر خود را به شماره تلگرام 09126215957 ارسال کرده و سفارش دهید 
انواع حفاظ پنجره ضد سرقت آهنی فرفورژه و ساده ،کمترین هزینه ساخت حفاظ پنجره در تولیدی حفاظ درب و پنجره آریا در تهران و کرج

کارگاه تولیدی حفاظ پنجره آریا خدمات خود را در شهرهای شیراز،اصفهان ،تهران و کرج و سایر شهر ها نیز ارائه میدهد ،محافظ پنجره دوجداره ،طرح حفاظ پنجره دوجداره،حفاظ درب و پنجره فرفورژه ساخت حفاظ پنجره در شیراز،تولید کننده حفاظ پنجره دراصفهان ،زیبا ترین طرح های حفاظ پنجره ساختمان


مدل حفاظ پنجره آهنی     طرح حفاظ پنجره متحرک     ساخت حفاظ پنجره ضد سرقت اهنی


انواع مدل حفاظ پنجره آهنی طرح برگ،حفاظ پنجره طرح دایره ،حفاظ پنجره فرفوژه سفید و سیاه و رنگی

 حفاظ پنجره و بالکن آکاردئونی     حفاظ پنجره آهنی قیمت     حفاظ پنجره آهنی فروش

 

حفظ پنجره ساده قیمت مناسب و محافظ پنجره برای طبقه همکف و زیر زمین ساختمان

 هزینه ساخت حفاظ پنجره آهنی                           حفاظ پنجره ساختمان آهنی
              

جهت اطلاع از قیمت حفاظ پنجره آهنی  با شماره 09126215957 تماس بگیرید،در تهران و کرج بازدید رایگان انجام میشود

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

تولید کننده طرح های مختلف حفاظ پنجره در تهران و کرج، بهترین قیمت انواع نرده بالکن و تراس و پنجره ضد سرقت در تهران و کرج

ساخت انواع حفاظ پنجره فلزی و محکم Window fence،  در مدل های زیبا به صورت فرفورژه و یا حفاظهای از قوطی پروفیل حفاظ پنجره دوجداره و از داخل ، ارزان یا اماده برای اپارتمان ، در اندازه های کوچک برای زیر زمین و بزرگ برای باغ و ویلا نرده حفاظ برای کودکان ، حفاظ بازشو  با جا گلدانی و حفاظ بالکن و تراس پیش ساخته ،مدل های رولی و ریلی ، زیباترین طرح سنتی مدرن و شیک و  شاخ گوزنی و طرح انگلیسی و محافظ های طرح دار  فانتزی یا قدیمی

ساخت حفاظ پنجره فلزی ساده و متحرک یا آکاردئونی ،فرفوژه و طرح های هندسی جدید

صنایع فلزی آریا یک تولیدی حفاظ پنجره ساختمان در تهران است که تولیدات خود را علاوه بر تهران و کرج به سایر شهر های ایران نیز ارسال میکند ، سایر تولیدات این مجموعه درب آکاردئونی ضد سرقت برای اپارتمان و مغازه و پاریکینگ و انواع حفاظ روی دیوار است.

شما میتوانید هر مدل حفاظ پنجره ای که خواستید با نشان دادن طرح آن برای تولید سفارش دهید

و این را در نظز داشته باشید که ما فقط  حفاظ های فلزي (آهنی) میسازیم..و حفاظ  استیل یا آلومینیوم جزء تولیدات ما نیست . طرح های حفاظ پنجره آریا شامل :حفاظ ساده ارزان یا طرح چوب ،حفاظ پنجره متحرک با رنگ براق و مات،حفاظ فرفورژه و انواع حفاظ  با طرح های کلاسیک و مدرن میباشد.

جهت استعلام قیمت حفاظ پنجره آریا و خرید آن با شماره 09126215957 تماس بگیرید

امنیت یکی از مسائل مهم در زمینه ساختمان سازی می باشد به طوریکه افراد به هنگام خرید یک منزل یا آپارتمان به وضعیت امنیتی آن بسیار توجه میکنند.
استفاده از نرده های فلزی در پشت پنجره ها و تراس یکی از قدیمی ترین روش ها برای ایمن سازی ساختمان و جزء ملزومات هر ساختمانی  است.
حفاظ های فرفوژه و فلزی نسل جدیدی از حفاظ پنجره آهني هستند که امنیت جانی و مالی افراد را تا حد زیادی بالا می برد.
هنگام انتخاب حفاظ مناسب برای پنجره ها باید به این نکتات توجه داشت:
حفاظ پنجره ها ها باید از جنس مرغوب باشند و با گذشت زمان و  قرار گرفتن در معرض آفتاب و باران تغییر رنگ ندهند
نورگیری منزل را کاهش ندهد و مانع ورود نور به منزل نباشد.
حفاظ پنجره نباید دید بیرون منزل را بگیرد و منظره خانه را خراب نکند.
حفظ پنجره باید جنبه زیبایی هم داشته باشد و با طراحی دکوراسیون ساختمان هماهنگ باشد ، شکیل و زیبا باشد و نمای خانه را چشم نواز تر کند.
آریا حفاظ  یکی از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه  تولید حفاظ پنجره می باشد و حفاظ های پنجره مرغوب و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب به  همشهریان عزیز ارائه می دهد.

انواع حفاظ پنجره

 شرکت های مختلفی در زمینه تولید حفاظ آهنی فعالیت می کنند. این شرکت ها حفاظ پنجره ها را در طرح های مختلف گوناگونی ارائه می دهند. در ادامه قصد داریم برخی از این انواع حفاظ ها را مورد بررسی قرار دهیم.
حفاظ های فلزی از قدیمی ترین حفاظ های مورد استفاده در پنجره ها می باشند که  به دلیل مقاومت بالا و افزایش امنیت خانه ها هنوز کاربرد فراوانی دارند.

حفاظ استیل پنجره یکی از پرکاربرد ترین انواع حفاظ های مورد نظر در بازار می باشد. از مهم ترین مزایای استفاده از حفاظ استیل ضد زنگ بودن آن ها می باشد که با توجه به کاربرد آن در محیط بیرونی خانه ها و روی پنجره بسیار مفید می باشد. این حفاظ ها در برابر انواع عوامل محیطی مقاوم هستند. حفاظ استیل پنجره به دلیل براق بودن جنس استیل نور خورشید  که از پنجره به خانه می تابد را کم نمی کند.

حفاظ های آکاردئونی به صورت آکاردئون باز و بسته شده و دارای سیستم تاشو می باشند. به دلایل ویژگی های خاص این حفاظ ها را بیشتر برای پنجره های بزرگ با سطوح وسیع شیشه مورد استفاده قرار می گیرند.
حفاظ های شبه چوب به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و آتش سوزی اهمیت ویژه ای یافته اند. این حفاظ ها به سرعت گرد و غبار محیط را به خود جذب کرده و نیاز به مراقبت بیشتری دارند. حفاظ های شبه چوب با قیمتی بسیار ارزان تر نسبت به حفاظ های چوبی در بازار یافت می شوند.

عموم مردم برای حفاظ پنجره منزل خود به سراغ حفاظ های چوبی می روند. حفاظ های چوبی علاوه بر زیبایی خاصی که دارند به خوبی می توان آن ها را با دکوراسیون منزل تطبیق داد. ب دلیل جذب بالای رطوبت استفاده از این حفاظ ها برای پنجره آشپزخانه و سرویس بهداشتی توصیه نمی شود.


حفاظ پنجره های دو جداره

حفاظ های پنجره دو جداره در مدل های مختلفی و معمولاً از جنس قوطی آلومینیومی ساخته  می شوند که زیبایی خاصی به منزل شما می دهند.
با توجه به همه گیر شدن استفاده از پنجره دو جداره حفاظ های این پنجره ها نیز در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود که با توجه به جنس و نوع پنرجه دوجداره می توانیم از آن ها استفاده نماییم..
 جنس استیل برای حفاظت از پنجره دو جداره بسیار مناسب بوده زیرا با مقاومت بالا در برابر رطوبت و زنگ زدگی باعث می شود تا طول عمر پنجره بالاتر برود.

عکس حفاظ پشت پنجره و مدل های حفاظ پنجره جدید ، طرح های زیبا برای حفاظ های پنجره آهنی ،عکس پنجره فلزی حفاظ دار ، تصاویر طرح حفاظ های آهنی پنجره ساختمان ،
 

حفاظ پنجره نیزه ای

حفاظ آهنی پنجره ساده

نرده پنجره شیک

حفاظ پنجره و بالکن

 حفاظ پنجره فرفورژه

 

 

 

درب آکاردئونی

حفاظ پنجره

حفاظ روی دیوار

حفاظ لوکس ، hefazlux...
ما را در سایت حفاظ لوکس ، hefazlux دنبال می کنید

برچسب : حفاظ روی دیوار,حفاظ پنجره,درب آکاردئونی, نویسنده : hefazlux hefazlux بازدید : 245 تاريخ : شنبه 31 فروردين 1398 ساعت: 17:38

تولید کننده انواع حفاظ پنجره ساده و فرفورژه کمانی همراه با نصب و رنگ کوره ای در تمام نقاط ایران

حفاظ پنجره برای جلوگیری از ورود دزدان به داخل منزل بسیار ضروری میباشد از این رو شرکت آهن حفاظ آماده ساخت و اجرای انواع نرده و حفاظ پنجره در تمام نقاط کشور میباشد

نرده پنجره

منزل شما در طبقه اول یک آپارتمان قرار دارد و پنجره آن رو به کوچه و یا خیابان باز می‌شود و یا در یک خانه ویلایی زندگی ‌میکنید که عبور از حفاظ دیوار و وارد شدن به حیاط در نبود شما در منزل دور از ذهن نیست. نداشتن حفاظ پنجره شما را نمیترساند ؟

حفاظ پنجره موضوعی متفاوت از حفاظ دیوار است و وجود آن حتی با داشتن نرده روی دیوار هم ضروری است به‌خصوص وقتی که دسترسی به پنجره خانه شما از بیرون چندان دشوار نباشد.

در بین حفاظ های روی پنجره ، حفاظ های آهنی و فرفورژه از مجبوبیت بالایی برخوردار هستند . دلیل آن هم اهمیت اساسی امنیت در طراحی و نصب این بخش از ساختمان است.

البته امروزه حفاظ نرده هایی به بازار آمده است که شاید اگر پای امنیت ساختمان هم وسط نبود ، باز هم برای زیبایی آنها را نصب و استفاده می‌کردیم . نمونه آن‌ها را می‌توانید در ادامه ملاحظه نمایید.

حفاظ پنجره نرده پنجره نرده پنجره نرده پنجره نرده پنجره نرده پنجره نرده پنجره نرده پنجره خرید حفاظ پنجره

ساخت حفاظ پنجره از داخل به نحوی که از داخل قابل باز و بسته شدن است، یکی از انواع حفاظ است که مخصوصاً برای پنجره‌های بزرگ کاربرد دارد. نمونه ای که در زیر مشاهده می‌کنید از نوع آکاردئونی آن است. البته کاربرد اصلی این شکل از حفاظ در درب آکاردئونی است که برای تأمین امنیت و جلوگیری از ورود افراد غریبه از در ساختمان استفاده می‌شود.

حفاظ متحرک پنجره از داخل حفاظ پنجره ریلی کشویی

قیمت حفاظ پنجره به عوامل مختلفی بستگی دارد. بیاید با هم نگاهی به این عوامل بیندازیم: ۱- طول و عرض پنجره : هر چه پنجره ساختمان بزرگتر باشد و طول و عرض بیشتری داشته باشد، قیمت حفاظ نرده پنجره هم بالاتر خواهد بود. ۲- جنس حفاظ پنجره: حفاظ پنجره فلزی می‌تواند از میلگرد، قوطی یا فرفورژه ساخته شود. هر چه تراکم آهن مورد استفاده بیشتر باشد وزن حفاظ بیشتر شده و قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. ۳- طرح حفاط پنجره: طرح حفاظ هم روی قیمت آن مؤثر است. تأثیر طرح نرده پنجره روی قیمت آن از دو جنبه است؛ یکی این که برخی طرح‌ها باعث سنگین‌تر شدن حفاظ می‌شوند، مثلاً از گل‌های سنگین استفاده می‌کنند یا طرح‌های پرتراکمی هستند که نیاز به مصرف آهن بیشتری دارد. تأثیر دیگر هم این که برخی طرح‌ها مستلزم اجرای پیچیده‌ تری هستند که ممکن است روی قیمت تأثیر گذارند و آن را زیاد و کم کنند.

نرده حفاظ پنجره حفاظ پنجره حفاظ پنجره

حفاظ روی دیوار

حفاظ روی دیوار

ساخت و نصب انواع حفاظ دیوار ( حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزار ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ ایستاده آبشاری ) همراه با میلگرد 10 در تمام نقاط ایران

حفاظ درب آکاردئونی

حفاظ درب آکاردئونی

ساخت و نصب انواع حفاظ درب آکاردئونی ( 3 گل دو خم ، 3 گل 4 خم ، طرح پیچی ساده و نقش دار ، 5 گل 2 جداره ) ساخته شده از تسمه های بسیار مرغوب با ابعاد عرض 2 سانت و پهنا 0.5 سانت

حفاظ پنجره آهنی

حفاظ پنجره آهنی

ساخت انواع حفاظ پنجره آهنی ساده و فرفورژه همراه با نصب با توجه به طرح مورد نظر کارفرما انجام میگیرد

 
نرده راه پله

نرده راه پله

ساخت انواع حفاظ آهنی پله های ساختمان در طرح های ساده و فرفورژه همراه با نصب پذیرفته میشود

نرده بالکن

نرده بالکن

ساخت انواع نرده حفاظ آهنی بالکن و تراس در طرح های ساده و فرفورژه همراه با نصب و اجرا

درب پیش ساخته ورودی ساختمان

درب پیش ساخته ورودی ساختمان

ساخت انواع درب ورودی ساختمان ویلایی پیش ساخته پارکینگ و نفررو با نصب و اجرا

حفاظ لوکس ، hefazlux...
ما را در سایت حفاظ لوکس ، hefazlux دنبال می کنید

برچسب : آهن حفاظ,نرده راه پله ,نرده بالکن ,حفاظ پنجره آهنی ,حفاظ درب آکاردئونی, نویسنده : hefazlux hefazlux بازدید : 271 تاريخ : پنجشنبه 29 فروردين 1398 ساعت: 12:40

مدل های مدرن و متنوع حفاظ و نرده فلزی پنجره

 

منزل شما در طبقه اول و یا طبقه آخر یک آپارتمان قرار دارد و پنجره آن رو به کوچه و یا خیابان باز می‌شود؛ و یا در یک خانه ویلایی زندگی می‌کنید که عبور از حفاظ دیوار و وارد شدن به حیاط در نبود شما در منزل دور از ذهن نیست. نداشتن حفاظ پنجره شما را نمی‌ترساند؟

حفاظ پنجره موضوعی متفاوت از حفاظ دیوار است و وجود آن حتی با داشتن نرده روی دیوار هم ضروری است؛ به‌خصوص وقتی که دسترسی به پنجره خانه شما از بیرون چندان دشوار نباشد.

حفاظ پنجره
 

در بین حفاظ های پنجره، حفاظ های آهنی و فرفورژه از مجبوبیت بالایی برخوردار هستند. دلیل آن هم اهمیت اساسی امنیت در طراحی و نصب این بخش از ساختمان است.

البته، امروزه حفاظ هایی به بازار آمده است که شاید اگر پای امنیت ساختمان هم وسط نبود، باز هم برای زیبایی آن‌ها را نصب و استفاده می‌کردیم. نمونه آن‌ها را می‌توانید در ادامه ملاحظه نمایید.

 

طرح های نرده پنجره هم بسیار متنوع شده و با خیال راحت می‌توانید یکی را انتخاب کنید؛ بدون این که نگران مشابهت به پنجره همسایه باشید.

در گذشته نرده های پنجره به صورت میله‌های غالباً عمودی و یا در مواردی افقی بود که زیبایی چندانی نداشتند و موجب می‌شدند پنجره ساختمان‌های کنار هم، همه به یک شکل باشند.

 

انواع حفاظ پنجره آهنی

حفاظ متحرک پنجره از داخل

ساخت حفاظ پنجره از داخل به نحوی که از داخل قابل باز و بسته شدن است، یکی از انواع حفاظ است که مخصوصاً برای پنجره‌های بزرگ کاربرد دارد. نمونه ای که در زیر مشاهده می‌کنید از نوع آکاردئونی آن است.

البته کاربرد اصلی این شکل از حفاظ در درب آکاردئونی است که برای تأمین امنیت و جلوگیری از ورود افراد غریبه از در ساختمان استفاده می‌شود.

 
نرده حفاظ آکاردئونی پنجره
 

حفاظ پنجره آهنی ساده

این نوع حفاظ بسیار پرکاربرد است و معمولاً از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است. نرده های ساده پنجره می‌توانند از قوطی‌های ۲ در ۲ یا از میلگرد ساخته شوند.

معمولاً طرح‌های پیچیده‌ای ندارند و به صورت کلاف‌های درهم‌تنیده عمودی و افقی قرار می‌گیرند. استحکام این نرده‌ها به صورتی است که امکان خم کردن و دسترسی به پنجره با وجود آن‌ها میسر نیست. تنها نکته مهم این است که فاصله مابین تیغه‌ها باید به صورتی باشد که به هیچ وجه امکان عبور اشخاص از لابلای آن وجود نداشته باشد.

گاهی در بالا و پایین حفاظ های ساده، طرح‌هایی نظیر پیکان قرار می‌گیرد که به زیبایی آن کمک می‌کند.

نرده پنجره آهنی ساده
 

حفاظ پنجره فرفورژه

طرح های فرفورژه در بسیاری از بخش‌های ساختمان به کار برده می‌شوند. علاوه بر نرده های حفاظ پنجره، دیگر موارد پرکاربرد آن در ساخت نرده های راه پله آهنی و نیز نرده حفاظ دیوار است.

طرح های فرفورژه حفاظ پنجره هم با توجه به این که از یک‌سو قیمت بسیار مناسبی دارند و از سوی دیگر بسیار متنوع و زیبا هستند، مشتریان پروپاقرصی دارد. ضمن این‌که با توجه به جنس محکم آن‌ها از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند.

در ادامه نمونه‌هایی از طرح های نرده پنجره فروفورژه را به شما نشان خواهیم داد.

 

حفاظ پنجره مدرن

طرح‌های مدرن امروزه طرفداران بسیار زیادی دارند. طرح‌هایی که در عین نو بودن، کاملاً ایمن و مطمئن هستند.

در هنگام سفارش این گونه مدل‌ها می‌توانید ضمن بررسی کاتالوگ طرح‌های موجود، انتخاب یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و یا می‌توانید طرح مورد نظر خود را ارائه دهید تا طبق آن برای شما طراحی و اجرا صورت گیرد. ما هیچی محدودیتی در این زمینه نخواهیم داشت و تلاش می‌کنیم تا خواسته شما را برآورده کنیم.

 

حفاظ پنجره دوجداره

نرده پنجره دوجداره به سبب ساختاری که دارد، این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوان آن را بر روی انواع دیوارها نصب کرد. نکته قابل توجه در رابطه با این محصول کاربردی آن است که این مدل از حفاظ در کوتاه‌ترین زمان ممکن بر روی تمام مدل پنجره‌های موجود قابل نصب می‌باشد.

 

قیمت انواع حفاظ پنجره

قیمت حفاظ پنجره به عوامل مختلفی بستگی دارد. بیاید با هم نگاهی به این عوامل بیندازیم:

۱- طول و عرض پنجره: هر چه پنجره ساختمان بزرگتر باشد و طول و عرض بیشتری داشته باشد، قیمت حفاظ هم بالاتر خواهد بود.

۲- جنس حفاظ پنجره: حفاظ پنجره فلزی می‌تواند از میلگرد، قوطی یا فرفورژه ساخته شود. هر چه تراکم آهن مورد استفاده بیشتر باشد وزن حفاظ بیشتر شده و قیمت آن هم بالاتر خواهد بود.

۳- طرح حفاط پنجره: طرح حفاظ هم روی قیمت آن مؤثر است. تأثیر طرح نرده پنجره روی قیمت آن از دو جنبه است؛

یکی این که برخی طرح‌ها باعث سنگین‌تر شدن حفاظ می‌شوند، مثلاً از گل‌های سنگین استفاده می‌کنند یا طرح‌های پرتراکمی هستند که نیاز به مصرف آهن بیشتری دارد.

تأثیر دیگر هم این که برخی طرح‌ها مستلزم اجرای پیچیده‌تری هستند که ممکن است روی قیمت تأثیر گذارند و آن را زیاد و کم کنند.

 

حالا که با انواع حفاظ های پنجره آشنا شدید و از چم و خم آن ها مطلع هستید، می‌توانید برای اطلاع از قیمت دقیق حفاظ مورد نظر خود با ما تماس بگیرید. ما لیست قیمت به روز حفاظ و نرده پنجره را در اختیار شما قرار می‌دهیم. مطمئن باشید که از لیست قیمت‌های ما شگفت‌زده خواهید شد. نصب حفاظ پنجره شما نیز به سادگی و در اسرع وقت توسط جوشکار سیار تهران انجام خواهد پذیرفت. پس همین حالا تماس بگیرید.

حفاظ لوکس ، hefazlux...
ما را در سایت حفاظ لوکس ، hefazlux دنبال می کنید

برچسب : جوشکارسیار,انواع نرده,جوشکار سیار در تهران,انواع حفاظ, نویسنده : hefazlux hefazlux بازدید : 236 تاريخ : چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت: 11:37

حفاظ پنجره

یکی دیگر از راه های محافظت از ساختمان، استفاده از حفاظ پنجره fence shield window می باشد. در سال های اخیر دزدان برای ورود به ساختمان از طریق پنجره بسیار آسان شده است. به همین دلیل یکی از بهترین راه ها استفاده از حفاظ پنجره می باشد . حفاظ پنجره ساختمان علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از ورود غیر قانونی می شود، موجب زیبایی ساختمان شما خواهد شد.

حفاظ پنجره

استفاده از حفاظ پنجره با توجه به مسائل امنیتی از طرف بیرون در طبقات پایین و از قسمت داخل خانه در طبقات بالا حس امنیت و ارامش برای سقوط نکردن و ….. امری ضروری است

حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ پنجره طرح فرفورژه در بسیاری از بخش‌های ساختمان به کار برده می‌شوند. علاوه بر نرده های حفاظ پنجره ، دیگر موارد پرکاربرد آن در ساخت نرده های راه پله آهنی و نیز نرده حفاظ دیوار است. مدل های فرفورژه حفاظ پنجره هم با توجه به این که از یکسو قیمت بسیار مناسبی دارند و از سوی دیگر بسیار متنوع و زیبا هستند، مشتریان پروپاقرصی دارد . ضمن این‌که با توجه به جنس محکم آنها از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند. در ادامه نمونه‌هایی از طرح های نرده پنجره فروفورژه را به شما نشان خواهیم داد.

نرده حفاظ جلوی پنجره فرفورژه نرده حفاظ جلوی پنجره فرفورژه نرده حفاظ جلوی پنجره فرفورژه نرده پنجره

حفاظ پنجره ساده

این نوع حفاظ پنجره آهنی ساده بسیار پرکاربرد است و معمولاً از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است. نرده های ساده پنجره می‌توانند از قوطی‌های 20 در 20 یا از 20 در 30 ساخته شوند. معمولاً طرح‌های پیچیده‌ای ندارند و به صورت کلاف‌های درهم ‌تنییده عمودی و افقی قرار می‌گیرند. استحکام این نرده‌ها به صورتی است که امکان خم کردن و دسترسی به پنجره با وجود آن‌ها میسر نیست. تنها نکته مهم این است که فاصله مابین تیغه‌ها باید به صورتی باشد که به هیچ وجه امکان عبور اشخاص از لابلای آن وجود نداشته باشد. گاهی در بالا و پایین حفاظ های ساده، طرح‌هایی نظیر پیکان نیزه ای قرار می‌گیرد که به زیبایی آن کمک می‌کند.

حفاظ پنجره ساده حفاظ پنجره ساده نرده حفاظ جلوی پنجره ساده

حفاظ پنجره متحرک ریلی

ساخت حفاظ پنجره متحرک کشویی یا آکاردئونی به نحوی که قابل باز و بسته شدن است، یکی از انواع حفاظ است که مخصوصاً برای پنجره‌های بزرگ کاربرد دارد. نمونه ای که در زیر مشاهده می‌کنید از نوع آکاردئونی آن است. البته کاربرد اصلی این شکل از حفاظ در درب آکاردئونی است که برای تأمین امنیت و جلوگیری از ورود افراد غریبه از در ساختمان استفاده می‌شود.

نرده حفاظ پنجره ریلی کشویی نرده حفاظ پنجره آکاردئونی کشویی

___________________

نمونه عکس طرح و مدل حفاظ پنجره

حفاظ روی پنجره نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه نرده حفاظ جلوی پنجره فرفورژه نرده حفاظ جلوی پنجره فرفورژه نرده پنجره نرده پنجره نرده پنجره حفاظ نرده فرفورژه پنجره حفاظ پنجره ساده نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه حفاظ پنجره ساده نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه حفاظ پنجره ساده حفاظ پنجره ساده حفاظ پنجره ساده نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه حفاظ پنجره ساده نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه حفاظ پنجره ساده نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه حفاظ پنجره ساده حفاظ پنجره ساده نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه حفاظ پنجره ساده نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه حفاظ پنجره ساده نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه حفاظ پنجره اهنی حفاظ پنجره ساده نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه حفاظ پنجره ساده نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه حفاظ پنجره ساده نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه حفاظ پنجره ساده نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه حفاظ پنجره ساده نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه حفاظ پنجره ساده نرده حفاظ پنجره آهنی فرفورژه

 

___________________

 






 

___________________

فلسفه ما در ساخت انواع حفاظ نرده ساختمان و تحویل به مشتری این است

مشتری مداری همواره برای تمام کسب و کارها مفید بوده و توصیه شده است اما امروزه رقابتی شدن شدید بازارها و قدرت انتخاب گسترده مصرف کنندگان موجب شده تا مشتری مداری به مهمترین مزیت رقابتی برای آهن سازه تبدیل شود.

حفاظ لوکس ، hefazlux...
ما را در سایت حفاظ لوکس ، hefazlux دنبال می کنید

برچسب : حفاظ درب و پنجره ,آهن سازه,حفاظ نرده,پنجره فرفورژه ای, نویسنده : hefazlux hefazlux بازدید : 204 تاريخ : دوشنبه 26 فروردين 1398 ساعت: 11:51

 

حفاظ پنجره ، تولید کننده حفاظ پنجره در تهران، بهترین قیمت انواع نرده حفاظ پنجره ضد سرقت در تهران

ساخت انواع حفاظ پنجره فلزی و محکم ،  در انواع مدل های زیبا به صورت فرفورژه و یا حفاظهای ساده

 حفاظ پنجره در طرح های جدید

تولید انواع حفاظ پنجره فلزی ساده و متحرک،فرفوژه و طرح های هندسی جدید در ایمن حفاظ

طرح های حفاظ پنجره و حفاظ در کارگاه تولیدی ایمن حفاظ شامل :حفاظ پنجره ساده و طرح چوب ،حفاظ پنجره متحرک با رنگ براق و مات،حفاظ فرفورژه و انواع حفاظ پنجره با طرح های کلاسیک و مدرن میباشد.

جهت استعلام قیمت و مشاوره از طرحها و مدل ها ی حفاظ پنجره و حفاظ در و خرید آن با شماره 09124344208 تماس بگیرید

استفاده از نرده های فلزی در پشت پنجره ها و تراس یکی از قدیمی ترین روش ها برای ایمن سازی ساختمان  است.
حفاظ های فرفوژه و فلزی نسل جدیدی از حفاظ پنجره هستند .
هنگام انتخاب حفاظ مناسب برای پنجره ها باید به این نکات توجه داشت:
حفاظ پنجره ها ها باید از جنس مرغوب باشند و با گذشت زمان و  قرار گرفتن در معرض آفتاب و باران تغییر رنگ ندهند
نورگیری منزل را کاهش ندهد و مانع ورود نور به منزل نباشد.
حفاظ پنجره نباید دید بیرون منزل را بگیرد و منظره خانه را خراب نکند.
حفظ پنجره باید جنبه زیبایی هم داشته باشد و با طراحی دکوراسیون ساختمان هماهنگ باشد ، شکیل و زیبا باشد و نمای خانه را چشم نواز تر کند.
ایمن حفاظ  یکی از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه  تولید حفاظ پنجره و حفاظ در و درهای آکاردئونی می باشد و تولیدات مرغوب و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب به  همشهریان عزیز ارائه می دهد.
ساخت و نصب حفاظ پنجره حفاظ در و درهای آکاردئونی ساختمان در تهران ،نرده حفاظ پنجره ساده آهنی و فرفوژه طرح دار،حفاظ پنجره کلاسیک و قیمت مناسب و ارزان،حفاظ پنجره آهنی ساده ،حفاظ پنجره بزرگ،حفاظ پنجره و بالکن و حفاظ تراس،حفاظ درب و پنجره ویلایی،محافظ پنجره ساختمان و بهترین حفاظ پنجره بوته ای، حفاظ لوکس برای پنجره و درب خانه و آپارتمان و ویلا در کارگاه تولیدی ایمن حفاظ

حفاظ لوکس ، hefazlux...
ما را در سایت حفاظ لوکس ، hefazlux دنبال می کنید

برچسب : حفاظ پنجره, نویسنده : hefazlux hefazlux بازدید : 180 تاريخ : شنبه 24 فروردين 1398 ساعت: 14:36

 

حفاظ پنجره ، تولید کننده حفاظ پنجره در تهران، بهترین قیمت انواع نرده حفاظ پنجره ضد سرقت در تهران

ساخت انواع حفاظ پنجره فلزی و محکم ،  در انواع مدل های زیبا به صورت فرفورژه و یا حفاظهای ساده

 حفاظ پنجره در طرح های جدید

تولید انواع حفاظ پنجره فلزی ساده و متحرک،فرفوژه و طرح های هندسی جدید در ایمن حفاظ

طرح های حفاظ پنجره و حفاظ در کارگاه تولیدی ایمن حفاظ شامل :حفاظ پنجره ساده و طرح چوب ،حفاظ پنجره متحرک با رنگ براق و مات،حفاظ فرفورژه و انواع حفاظ پنجره با طرح های کلاسیک و مدرن میباشد.

جهت استعلام قیمت و مشاوره از طرحها و مدل ها ی حفاظ پنجره و حفاظ در و خرید آن با شماره 09124344208 تماس بگیرید

استفاده از نرده های فلزی در پشت پنجره ها و تراس یکی از قدیمی ترین روش ها برای ایمن سازی ساختمان  است.
حفاظ های فرفوژه و فلزی نسل جدیدی از حفاظ پنجره هستند .
هنگام انتخاب حفاظ مناسب برای پنجره ها باید به این نکات توجه داشت:
حفاظ پنجره ها ها باید از جنس مرغوب باشند و با گذشت زمان و  قرار گرفتن در معرض آفتاب و باران تغییر رنگ ندهند
نورگیری منزل را کاهش ندهد و مانع ورود نور به منزل نباشد.
حفاظ پنجره نباید دید بیرون منزل را بگیرد و منظره خانه را خراب نکند.
حفظ پنجره باید جنبه زیبایی هم داشته باشد و با طراحی دکوراسیون ساختمان هماهنگ باشد ، شکیل و زیبا باشد و نمای خانه را چشم نواز تر کند.
ایمن حفاظ  یکی از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه  تولید حفاظ پنجره و حفاظ در و درهای آکاردئونی می باشد و تولیدات مرغوب و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب به  همشهریان عزیز ارائه می دهد.
ساخت و نصب حفاظ پنجره حفاظ در و درهای آکاردئونی ساختمان در تهران ،نرده حفاظ پنجره ساده آهنی و فرفوژه طرح دار،حفاظ پنجره کلاسیک و قیمت مناسب و ارزان،حفاظ پنجره آهنی ساده ،حفاظ پنجره بزرگ،حفاظ پنجره و بالکن و حفاظ تراس،حفاظ درب و پنجره ویلایی،محافظ پنجره ساختمان و بهترین حفاظ پنجره بوته ای، حفاظ لوکس برای پنجره و درب خانه و آپارتمان و ویلا در کارگاه تولیدی ایمن حفاظ

حفاظ لوکس ، hefazlux...
ما را در سایت حفاظ لوکس ، hefazlux دنبال می کنید

برچسب : حفاظ پنجره, نویسنده : hefazlux hefazlux بازدید : 208 تاريخ : شنبه 24 فروردين 1398 ساعت: 14:30